Saturday 9 March 2013

luahan Hati...


Kadang2 hidup sebagai mahasiswa ni rasa terkongkong walaupun pada hakikatnya kita bebas nak wat ape un yang kita nak...so x heranlah kadang2 ada sesetengah leh terkejut gila budaya sampai leh hanyut...(aku leh consider ok lagilah kot...hehhee...) mana x nya...mgu ni je dah dekat 3 test aku lalui...2 drpdnya pada hari yg sama...blur gler otak aku...sbb susah gila...

Aku un tak tau kenapa otak aku lembab semacam...sejak kebelkangan ni aku leh dikatakan macam blurrr je..law aku sowg uh aku rasa rare lah jgk...tapi member2 aku un sama...ada ke sebab pemakanan? (Hah dah masuk bab makan...bila engineer berbicara bab science, aku je yg wat agaknya...hahaha)

Ok secara total, law dah hidup sebagai mahasiswa ni mesti tak sah law setakat tido awal macam zaman sekolah dulu...mana taknya...assignment beratur lah derr...paling awal un aku rasa aku tido kul 2 pagi doe...serius...(muka aku nampak mcm aku ni pembongak ke?)acah je jgn amek hati...tapi aku takkan tipu korang semua...

Oleh sebab itu ( ceh ada penanda wacana lah...tak berkarat ag bm aku...hehhee...) korang mestilah rasa lapar wktu malam an?...benda ape yg korang mesti cari??? Sebut sama2, MAGIIII!!!

Aq rasa sebab tu laH kot...ish sumpah aku isaw sal aku punya peksa...ag sminggu je neh..tapi aku dah blur abes dah ni...statik otak aku menjawab STATICS...(ya allah berikan hambamu ini kekuatan...uhukkkk!)

Nampaknya aku akan berpuasa magi....yeah kuatkan semangat...

Yer rasanya tu lah kot yg aku nak luahkan...hehehe...

Psssttt...ad sesiapa ada maggi x? Lapolah...≧﹏≦




posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment