Friday 12 April 2013

Warkah Cuti Sem..0,o

Hah alhamdulilah..semua sengsara yang aku hadapi dah lepas...yeah lepas ni more time lah aku nak update blog aku ni yoe...dengan ini aku isytiharkan...

rindu nak study????harapan... =P

CUTI SEMESTER BERMULA!!

Yeah aku akan rindukan macam2....memang banyak tak terkira...dari yang ada kat bilik sehingga yang ada kat dalam UITM P.Pinang ni, (aaaa perempuan takdelah...ngeee~) memang banyak aku nak cerita tapi kekangan masa memang amat kerap berlaku...(tido,makan,test3...paling banyak setakat ni test lah...ngeee~) hohohoh!

Yeah aku memang akan rindukan terutamanya kawan2 aku..terutamanya yang duduk jauh lah...  sebab member2 aku semua dudk jauh2..boleh dikatakan dalam satu bilik dari utara ke selatan semua ada...(hamboi mat...glamor kau yer??)hahaha! <----perasan popular....=,=!

Sedar tak sedar dah habis dua sem..nampaknya sem tiga is around the corner...wuuuuu...sebak un ada jugak sebab aku nak meninggalkan semua kawan2 aku...memang aku rasa sem dua antara yang paling hardcore...bayangkan lepas je habis test physic  rasa macam dah lepass spm...huh memang gila2 happy aku...

Tapi bila aku nak balik aku dikejutkan dengan makcik aku yang bayinya telah meninggal di dalam kandungan...sama2 lah kita sedekahkan al-fatihah buatnya...dan mendoakan dia supaya mudah dikeluarkan bayinya kerana sehingga kini masih belum keluar kerana itu merupakan anak pertama beliau..

Sambung balik cerita pasal member2 aku...memang banyak sangat kenangan...huh kalau nak diikutkan memang banyak gambar aku nak upload tapi ape kan daya...memang terlampau banyak...daripada gelak ketawa dalam bilik sehingga pergi bercuti ke Balik Pulau dan ekspedisi ke Taman Negara Perlis, penuh dengan memori...harap2 dapat bersama dengan diorang lagi sem depan...aminnnn!

Thanks pada korang..aiman, sir, dhiya, quddus, azfar, amer and amir asyraf, and ramai lagilah...ngeee~
kem perlis...yuhuuu!
batu feringgi..mandi best! yang bawah uh cencored sikit..ngeee~
amer farhan belanja pizza...yeah!!
shahid yang paling cepat habis..hahaha!
Tga peksa ni...mula2 baik...tggl lagi 10 minit silap lah..macam nilah jadinya..hahaha!
last bengkel keje nak makan tools budak 2 eko ni..hahaha!
Akhir kata semoga tuhan memberkati anda semua di mana saja anda berada...amin...!


2 comments: