Thursday 25 October 2012

InDIY vacation EM110...(Part 1)

There're no vacation that need no money

Rasanya lepas aku jawab test apa entah...sebaik je aku keluar, member aku, Tihie terus datang jumpa aku...

"Weh mirul, mu nak join aku g batu feringgi Ahad ni? Kan ari isnin cuti..."seraya Tihie dengan loghat ganunye...

"Haah...set!"

Aku tak banyak bantah sebab aku memang tak sampai batu feringgi lagi sepanjang aku stay kat Penang. Elok jugak aku  pergi....nak-nak baru lepas test...tension! (hah kalau tak precalculus mesti lepas test physic neh...hehehe)

Dipendekkan cerita....5 orang (aku,tihie,dhiya,epul,luqman) telah menempah kereta yang paling murah gila (save budget) hehehe....kancil pun jadilah....(muat ooo lima orang)....selepas berbincang, aku menjadi driver manakala epul jadi penunjuk arah (memegang henset aku yang dijadikan gps...abez bateri aku)
atas jambatan 

dekat batu feringgi

we're arrive!!

pose2 jap!

Sebaik tiba sahaja dekat batu feringgi, kitaorang singgah sebentar dekat tepi pantai nak minum-minum (nak mandi memang dah tak sempat) hehehe....Lagipun tengok member aku Tihie dah kebulur gila...kesian lak...hehehe...sanggup juga dia beli berger benjo yang 2 kali ganda mahalnya daripada biasa...(terdesak punya pasal)...hehehe..

hah 2 owg wat apelah atas batu uh...date ke ape?hahaha

dhiya aimullah posing baik punya...hahaha!!
Sebaik sudah sahaja makan, kami menyambung perjalananan untuk berjalan-jalan...hehehe...kali ni bukan aku yang jadi driver tapi epul (sebab aku dah penat)....kami terus pergi makan di tempat yang lebih murah sikit (saving is good!!)....hehehe...

lepas uh kitaorang pergi ke Gurney Mall (agak jauh nak pergi Queensbay so pergi Gurney jelah)...besao jugak ooo.. mase nak naik parking tingkat berape entah melalak jap dalam kereta (memang kepala otak dah buat mall tu macam bapak sendiri punya je..hahah!!)

libingbing(ada wong) dalam cerita ni memang comel giler! (sebijik dalam game)
Chaiyok Asian people!


Kitaorang decide nak tengok Resident Evil Retribution! (hah memang tengah meletop2 cerita tu!!) Keseluruhan memang rate 5 star cerita tu (dengan terkejut-kejut serangan zombie macam haram!...Nasib baik tak tengok 3D) hahaha!!

bersambung.....


No comments:

Post a Comment