Saturday 20 October 2012

SIAPA ANDA?

Hahaha!!soalan ordinarylah yang kowg fkirkan...memang biasa law kita buka satu blog yang baru kita tengok memang itu akan kita fikir....Aku tak nafikan....well this is me...armieyrul....malas nak tulis panjang-panjang karang law aku tulis yang bukan-bukan ada lak yang bantai cari aku....(macam ada petanda je nak tulisyang bukan-bukan?)hahaha!!

KENAPA FLYING PAPER?

sebelum tu aku nak tanya korang lah...kertas apa yang selalu dekat ngn kita tapi selalu terbang? hahaha comformlah duit...(tengok describtion blog leh laa cerita)....hahaha....sebenarnya aku tergerak hati nak tulis tentang duit yang kita selalu hilang tanpa kita sedari...bukan sebab tercicir (law nak wat sebab tercicir baik tak payah!)....tapi sebab aktiviti seharian kita...dan aku akan tulis berdasarkan pengalaman aku...(tapi bukanlah setiap aku beli barang aku akan tulis at blog...law macam tu baik aku je yang jadi blog)hahaha!!

flushingpaper.blogspot.com
duit ni bukan duit aku...hahaha!

No comments:

Post a Comment