Tuesday 18 December 2012

Mahasiswa's Side Income

Hello u'olls...hahaha lama tak jenguk kowg..maklumlah..sebagai seorang student memang sangat sibuk...nak2 esok hari rabu..memang paling pack dalam jadual aku..so better aku update sekarang..hahaha! (mamposlah esok...hahaha!)

Hari ni aku nak cerita sal perniagaan dalam kalangan siswa ni.. bagi sesetengah pelajar atau mahasiswa, memang akan cari side income atau duit tambahanlah kalau nak dipendekkan...(nak2 ag perempuan...sebab perempuan nak duit shopping) opsss soie terasa..hahaha!!

Macam member aku, dia siap jadi agen menjual topup...so tak kisahlah..ada bagusnya betul tak?? Perniagaan kadang2 menjadikan seseorang lebih matang di masa depan...cehhhhwahhh ayat nak gramatis...haaha!! 

Tapi yang tak boleh blah nye siap jadikan bilik aku 'markas' menjalankan operasi kegiatan menjalankan topup dowg ni..hahaha! (nak untung punya pasal)

hah bilik aku memang jadi tumpuan ramai...hahaha

Hahaha..tapi aku puji dorang punya stail dan gaya dorang berniaga...walaupu hanya topup, tapi kita semua tahu yang topup menjadi nyawa sesebuah phone...hahaha (ayat takleh blah...)...So perniagaan dorang memang untung walaupun tak besar sebenarnya..(saje wat sakit hati dorang)...hahaha!

p/s : hah korang jangan lupa..untung tu untung jugak...sewa tapak, cukai pintu, duit letrik jangan lupa bayar...hahaha!! (muka aku pun nak untung jugak...) :P

No comments:

Post a Comment