Saturday 17 November 2012

Dedicated to all readers...:)

Hehehe terlebih dahulu aku mengucapkan trimas kepada semua yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni...maklumlah blog ni pun masih baru kira-kira sbulan lah rasanya....Hehhee

muka gedik... (cam pmpuan un ada jgk...hahaha!)

So dalam sebulan aku dapat dalam seribu pageview...satu benda yang aku tak jangkakan...thanks korang semua sebab baca blog yang x seberapa best ni...(sapelah pembaca keseribu eak? Angkat tangan?!aq nak bagi kuih koci mak timah ni...hahaa!)

Hari ni kita sambut awal muharam...mesti korang pasang hajat an? Pastinya kita nak berubah ke arah yang lebih baik...(yelah uh...ngeh3!)

And azam aku ialah nak bangun subuh!!(hah kantoi tak subuh!)...weh mana ada...aku subuh laaaaaaa.....(panjangnya...ngeh3!)... biasanya kat umah jelah...tapi azam aku kalau boleh nak smayang blakang tok aji yang selalu jadi imam kat surau taman aku uh. Bagi dia sakit jantung tengok keajaiban dunia kelapan - amirul subuh dibelakang imam pada waktu subuh....(hahaha tak mengagak aku ni...nampak kejahilan aku...)

Hahahaa aku rasa kalaulah benda tu terjadi mau pengsan bapak aku... (nampak sangat aku ni kejam)hahaha..kepada makcik yang tengah baca entry ni....'apemacam makcik, ok tak jadi menantu?' Ngeeee~≧﹏≦

Hahaha gurau je....tapi aku tak bergurau tentang azam aku....itu salah satunyalah....

Tapi dalam masa yang sama kita hidup senang lenang kat negara ni aku tersentap lak bila aku dengar saudara mara kita kat gaza sana diserang...(haramm punya israel!)


celake israel...

Cilake punya israel...xreti nak duduk diam ke hah? ape ko nak hah?Nak conquer satu dunia? Gampang!

Sori-sori terlalu emotional...just luahan hati...(panjang lagi nak menulis tapi tahan je..ngeee...!)..namun aku harap kita sama-samalah mendoakan keselamatan mereka di sana...aminnn..

P/s...sori entry bercampur aduk perasaan...
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment