Sunday 4 November 2012

True or Dare..(Pelajar Melamar Lecturer)...

True or dare memang popular waktu aku sekolah menengah dulu...hahaha sape tak pernah kena...member aku sampai kena peluk tiang benderalah apelah...aku pun pernah kena...macam cilake...dulu waktu turn aku, aku takut nak pilih true sebab bebudak ni tanya soalan maut punya...contoh

"Pernah kau tengok blue?"

Memang soalan macam cilake je masing-masing...(aku tak pernah kenalah soalan ni...hahaha!!)maut plak uh...so aku pilih dare...ag cilake...

"Sambil melutut kau cakap i love u pada gf kau..."

Hah memang cilake tahap gaban budak-budak ni...terpaksalah buat...yang awek aku un senyum-senyum...(ni mesti dorang planning neh!perempuan suka benda sweet-sweet gituh!)
lbih kurang ginilah..tapi aku kena pegang pensel...hahaha!
Benda dah lepas...(ex aku un dah ada orang lain...hahaha!)...Hah aku nak cerita zaman kat u plak...ari uh masa kelas bel (bahasa inggeris lah senang dikatakan...aku memang suka sebab pembelajaran dia memang tak terhad pada setakat memegang pen je...macam-macam aktiviti disediakan..) ada interview session ataupun persembahan interviewlah..(susah sangat nak cakap)...setiap kumpulan dikehendaki mengadakan rancangan interview sendiri...

So satu kumpulan terdiri daripada member aku (kasto,arem,mick,and hoka)<----samura's people telah mengada persembahan true or dare (game show)...dipendekkan cerita arem dikenakan dare untuk melamar lecturer aku iaitu miss darina (single ag)...gasak gelak satu kelas...hahaaha!!


antara screenshot...hahaha...

Hahaha..ada video jugak..hehehe...video ni hanya suka-suka...hehehe thanks to all...great time together...hahaha!!

No comments:

Post a Comment