Monday 12 November 2012

Perempuan+Durian=Penipuan



Musim durian telah pun tiba!...wah aq tgk meriah tepi jalan dengan durian...law disambung semua leh jadi pasar durian trpanjang di dunia...hahaha!!

Aku pun tak terlepas sebenarnya daripada musim durian neh...sebab durian segamat adalah antara durian yang terbaik di malaysia!!(wahhhh bangga gua...bndar gua dapat pengiktirafan bai. )Law nak rasa durian segamat datanglah sini...hehhee

So oleh sebab musim sudah sampai, aku pun baliklah ke kampung aku...(alah macam jauh sangat je...jalan kaki un sampai...hahhaa)...kedatangan aku disambut dengan bau durian yang kuat gilaaa...(mak datok!)

Perghh nafsu aku tak dapat ditahan...mau aja aku terjah raja buah ni..(nasib baik kau berduri durian...law tak ngn kulit2 kau skali aku ngap!)...hahaha!...


Dapat kutip sikit...buat tempoyak sodap neh!

Bila cakap sal durian teringat aku satu kisah...Satu je yang aku perasan, bila makan durian ni pompuan suka buat talam 14 satu muka...(hiperbola)..hahaha kenapa eak?

Dulu masa kat kolej sebelum aku start cuti aku duduk perhatikan seorang perempuan ni punya perangai...hahaha xde keje lah katakan

Nak dijadikan cerita satu hari ada karnival pertanian kat kolej aku....(lebih kuranglah rasanya...aku pun tak ingat nama penuh dia...hew3!)...

Salah satu aktiviti yg menarik ialah ada satu gerai ni memang untuk makan buah-buahan saja...satu group dalam 4 orang dikenakan RM15 (mahal oo0oo..O_o)...tapi korang leh makan sepuas-puasnya...(bapaklah!)

So nak dijadikan cerita perempuan tadi (senang cerita aku bagi nama Cik Durian...hah baru senang sikit)...cik durian ni bersama bf dia pun pergi ke gerai ni pada malam pertama...

Weh bukan malam pertama yang kau fikir tu..maksud aku malam pertama karnival tu berlangsunglah...pelah..okeh2...mereka pun pergilah masuk ke gerai uh...aku yang sedang duduk dengan member aku perasan kehadiran mereka yang duduk di sebelah meja kitaorang...

"You,you nak makan ape?"Sambil uh aku muntah di belakang...wekkkkk!!!!

"ape-ape jelah awk..."Dia membalas

Lalu si laki uh pergilah mengambil buah...sekembalinya lelaki uh perempuan uh terkejut...

"You,durian??!"

"haah...nape?..you tak suka durian?"

"kuranglah..."perempuan itu menjawab

So cik durian un bangun lalu mengambil beberapa buah lain untuk dimakan...

Aku un tak syak ape2..perempuan un majoriti tak suka durian...aku faham tu...

Malam keesokkannya sedang aku duduk kat dalam bilik samb main PES, member aku lak kol...

"Der,jom pergi karnival...nak pekena durian ag doe"

"gampang ko...semalam dah pergi lah siot..."

"Alaaaa bukan selalu der..."

Akhirnya aku mengalah...aku bersiap-siap lalu aku turun dah berjumpa dengan member aku...

Memandangkan mlm kedua ni agak penuh,so kitaorang agak susah nak cari tempat...namun akhirnya dapat juga duduk...

Tetiba saja aku kedengaran suara yang familiar...gelak berdekah-dekah di meja di belakang aku...

Sebaik saja aku menoleh, aku melihat perempuan semalam...aku tak suspek ape-ape un...namun mata aku terpaku melihat meja mereka...penuh dengan durian...Takde buah lain langsung...

"Perghh memang lama tak pekena durian"...kedengaran suara perempuan itu berkata

"Aik bukan hang semalam dah datang sini ka?"

"hang gilo ape nak mkn durian dpn bf aku...kantoi aku kentut karang...haahaha!"

Satu meja ketawa berdekah-dekah...

Aku tersenyum lalu memandang member aku...dia trsenyum

"Bro...perempuan hari ni memang der..." member aku berkata...

Aku ketawa...hahaa

So sekarang...ada sesiapa nak berkata?

No comments:

Post a Comment